وام آسا
دسته
وام آسا
اخذ وام ماشین آلات صنعتی
اخذ وام ماشین آلات صنعتی

آیا می دانستید برای خرید تجهیزات و ماشین آلات صنعتی می توانید وام دریافت کنید؟

آیا می دانستید مبلغ وام ماشین آلات صنعتی تا 70 درصد فاکتورخرید می باشد؟

آیا می دانید چه کسانی واجد شرایط برای اخذ وام ماشین آلات صنعتی هستند؟

با ما همراه باشید تا به پاسخ سوالات بالا برسید، باتوجه به این که تجهیزات و ماشین آلات صنعتی معمولا قیمت بالایی دارند و برای خریدشان، بیشتر شرکت ها نیاز به اخذ وام دارند. اما باتوجه به مبلغ بالایی که این نوع وام ها دارند قطعا روند اخذ سخت تری هم نسبت به سایر وام های بانکی دارند!

گروه مشاورین وام آسا با 15 سال سابقه درخشان (عضو انجمن IMCA) در خدمت مشتریان گرامی می باشد. مشاورین وام آسا از ابتدا تا انتهای پروسه تامین مالی در کنار شما خواهند بود، تخصص مشاوران مجموعه وام آسا، سرعت و دقت در پاسخگویی وهمچنین ارائه بهترین مشاوره به مشتریان است. تمامی خدمات این مجموعه کاملا تضمین شده می باشد. شما می توانید با همکاری گروه وام آسا برای اخذ وام ماشین آلات صنعتی و تجهیزاته مربوطه اقدام نمایید، مشاورین گروه وام آسا با ارائه اراه یکسری راه کارها روند اخذ وام را برای شما متقاضیان آسان تر خواهند کرد.

شرایط اخذ وام ماشین آلات صنعتی

اخذ وام ماشین آلات صنعتی

کلیه افراد حقیقی و حقوقی مشغول در صنعت تولید، کارخانه داران، واحد های تولیدی (کوچک و بزرگ) جهت خرید ماشین آلات و تجهیزات کارگاه، بروزرسانی محل کار و تولید می توانند تا 70 درصد مبلغ فاکتور خرید ارائه شده تسهیلات دریافت نمایند.

برای دریافت وام ماشین آلات صنعتی باید مراحلی را طی کنید، مراحل را به ترتیب خواهیم گفت اما طی کردن هر مرحله نیاز به اطلاعات و مدارک کامل دارد.

 

بیشتر بخوانید: شرایط اخذ وام ازدواج

مرحله اول برای اخذ وام ماشین آلات صنعتی

در اولین مرحله دریافت وام جهت خرید تجهیزات و ماشین آلات صنعتی، ابتدا باید برای خرید ماشین آلات و تجهیزات موردنیاز خود با تولید کننده یا واردکننده آن وارد مذاکره شوید و از قیمت و شرایط فروش اطلاعات لازم را بدست آورید، سپس باید درخواست دریافت وام صنعتی را به یکی از بانک ها یا صندوق یا موسسات مالی و اعتباری بدهید.

مرحله دوم وام ماشین آلات صنعتی

مهم ترین مدارکی که باید برای اخذ وام خرید تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به همراه داشته باشید شامل موارد زیر می شود:

  1. مستندات مرتبط با گردش یکساله حساب های بانکی شما.
  2. وثیقه، ضامن معتبر با توجه به شرایط و قوانین بانکی.
  3. اعتبار سنجی، و ارائه مدارک شناسایی به بانک.
  4. داشتن گزارش امکان سنجی فنی، مالی و اقتصادی.

توجه داشته باشید که مشاورین گروه وام آسا باتوجه به شرایط شما و بانکی که قصد دارید از آن جا وام دریافت کنید، لیستی از تمامی مدارک موردنیاز تهیه کرده و در همه مراحل کنار شما متقاضیان گرامی خواهند بود.

مرحله پایانی روند اخذ وام ماشین آلات صنعتی

درصورتی که بتوان تمامی مراحل را زودهنگام طی کرد، حداکثر ظرف یک ماه کاری، روند ارزیابی و نتیجه وام مشخص خواهد شد، سپس هزینه فاکتور ارائه شده به بانک به حساب معرفی شده توسط فروشنده واریز خواهد شد.

نوشته های مرتبط