وام آسا
دسته
وام آسا
مشاوره وام کالا

درحال حاضر دریافت وام کالا یک امری ضرروی برای خرید هر نوع کالای گران قیمت است! اگر شماهم قصد خرید کالایی را دارید اما با کمبود سرمایه روبه رو هستید، وام کالا یکی از گزینه های پیش روی شما می باشد. اما باید توجه داشته باشید که نباید ناآگاهانه در این زمینه اقدام کنید، به همین منظور مشاوران و متخصصان مجموعه وام آسا آماده خدمات رسانی به شما در زمینه مشاوره وام کالا و سایر وام های موجود هستند.

وام آسا با تکیه بر تخصص و تجربه چندین ساله خود در زمینه ارائه مشاوره های تخصصی مالی و بانکی به شما مشتریان گرامی در سراسر کشور درخصوص دریافت بهترین وام از مناسب ترین بانک مطابق با شرایط شما، در کمترین زمان مشاوره تخصصی میدهد. در صورتی که قصد دارید از وام های بانکی مانند قرض الحسنه، مضاربه ای، مسکن، خودرو، وام کالا ویا هر وام خرد و کلان دیگری استفاده کنید به شما مشاوره تخصصی مشاوران مجموعه وام آسا را پیشنهاد میکنیم.

مشاوره وام کالا

اهمیت مشاوره وام کالا

اهمیت مشاوره وام کالا در طی روند اخذ آن مشخض می شود، همانطور که میدانید روند دریافت وام کالا قوانین و مقررات خاص خود را دارد و برای دریافت تسهیلات باید ضمانت نامه مناسبی به بانک ارائه کرد. مشاورین وام آسا در این زمینه به شما کمک می کنند تا در شناخت شرایط و مدارک موردنیاز جهت اخذ وام بانکی سرعت عمل بیشتری داشته باشید

درزمان گرفتن وام بانکی باید نکاتی را بدانید چراکه عدم اطلاع دقیق از موارد لازم ممکن است شمارا دچار چالش هایی کند که شاید پیش بینی لازم برای رفع آنها انجام نداده باشید. درزیر به چند مورد اشاره شده است:

بانک باید بداند درآمد ماهیانه شما چه میزان است، به این دلیل که درآمد در گرفتن وام دارای اهمیت بسیار زیادی است.

به فرض اگر درآمد شما ماهانه 20 میلیون باشد اما 15 میلیون خرج بدهی ها و هزینه هایی که در طول ماه دارید شود، پس انداز شما 5 میلیون تومان می شود که ممکن است نتوانید وامی با اقساط بیش از 5 تومان دریافت کنید!

یکی از چالش برانگیز ترین موارد در پروسه دریافت هر نوع وام بانکی، ضامن یا ضامن هایی است باید پرداخت اقساط توسط شمارا تضمین کنند.

مشاوره وام کالا

مشاورین مجموعه وام آسا توضیحات خوبی را در این خصوص به شما مشتریان گرامی می دهند تا در این زمینه دچار مشکل نشوید و به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن وام خود را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام کالا

  • مدارک شناسایی (اصل شناسنامه و کارت ملی)
  • مدارک مرتبط شغلی
  • مدارک درآمدی
  • مدارک محل سکونت

برای اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره وام کالا می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید، مجوعه تخصصی مشاوره وام های بانکی، وام آسا.

نوشته های مرتبط